Evosonic Records EVO056

Artist: dudelsaladt
Title: Wassereis feat. LaserLennart & Poolboy
Art. Nr.: EVO056
Pre-Order: 10.09.2021
Beatport Exklusive: 17.09.2021
Release Date: 01.10.2021
Publisher: Evosonic Records
Format: Single
Genre: Techno (Peak Time / Driving)
Offer: Download & Streaming

Download PRESSKIT:

Teilen:

Tracklist:

01 Dudelsaladt – Wassereis feat. LaserLennart & Poolboy (Original Mix)

Written and produced by Nils Meißner & Felix von Bothmer.
Co-produced by LaserLennart. Vocals by Poolboy.

Mastering by http://sledgermastering.by/

© Evosonic Records 2021

Dudelsaladt sind Nilsmusic und FefeTainment aus Bremen. Sie machen schon lange zusammen Musik. Mit Wassereis ist ihnen ein Ohrwurm gelungen. Vielleicht sogar ein Hit.

Es war einmal ein Tag im Sommer. Vom Dach des Studiodachbodens tropfte der Schweiß. Denn die extrem heißen Jungs von dudelsaladt hatten sich zudem noch LaserLennart und den Poolboy eingeladen, um das Ganze noch muckeliger zu gestalten. Es war verdammt heiß. Da kam den Jungs auf einmal DIE Idee: „Wassereis“! Jawollo! Also ab in den Ofen und mit Käse überbacken. Fertig. Lecker. Viel Spaß dabei.

Remixe gibt es auch schon. Die kommen als nächstes. Von Oida Holz, Anastasia Belosova und zwei von Chris Maico Schmidt.
Once upon a time, it was a day in summer. Sweat was dripping from the roof of the studio loft. The extremely hot guys from dudelsaladt had also invited LaserLennart and Poolboy to make it even cosier. It was damn hot. Then the boys suddenly had THE idea: „Wassereis“! Yesss! So they put it in the oven and topped it with cheese. That’s it. Yummy. Have fun with it.
There are also remixes already. They will come next. By Oida Holz, Anastasia Belosova and two by Chris Maico Schmidt.


ARTIST PAGE

DUDELSALADT